יום הזיכרון להשמדתם של שליש מהעם היהודי נקרא" יום השואה" בצדק,,,
היתה זו המלחמה האכזרית ביותר בהיסטוריה ,העם הגרמני הארור והנוראי ביותר עלי אדמות נלחם לכיבוש ארצות- זו דרכה של מלחמה, אך להרוג סתם כך אנשים נשים וילדים, לאסוף אותם בכל ארץ כבושה ולשלוח אותם ברכבות למחנות השמדה למשרפות - זו תופעה חדשה בהיסטוריה,
לאתר בכל מקום בכל אתר את היהודים ולרצוח אותם סתם כך- כי הם יהודים, זו מתכונת אכזרית שונה בתכלית,
העם הגרמני היה ידוע ימים רבים כעם בעל תרבות איכותית, העם. האנשים בעלי הליכות ונימוסין שהיו לשם דבר, רובם חיבבו מוסיקה והלכו לקונצרטים מתוך כבוד והערכה מתוך חיבה לעולם של תרבות, העם הגרמני אופיין באדיבותו לכל אדם, המה העם הזה,,,מחליט לבנות מחנות השמדה- בהם משרפות כדי להרוג ולשרוף יהודים,
כל העם הגרמני ידע על כך, כולם היו מודעים לבניית אושביץ ומיידנק, כל המשפחות בגרמניה ההורים המבוגרים והילדים הגרמנים ידעו כי בניהם שלהם או הוריהם שותפים לצבא הגרמני - לנאצים הארורים המבצעים פשע אנושי איום ונורא,, פשוטי העם וכל האינטלקטואלים שבהם - אף אחד ,,,אף אחד,,,לא התנגד, לא היה בהם פוצה פה על אכזריות זו,ישבו להם העם הגרמני בארצם ובשקט שלהם הם מביעים הסכמה עם הצבא שלהם,
אכלו וישנו כהרגלם למדו ורכשו השכלה בשילוב רגש יופי ואמפטיה למרות שהצבא מבצע פשע נוראי, שקט ושלוה המביעים הסכמה, הם ידעו על איסוף היהודים בכל אתר באירופה ושליחתם למחנות השמדה והם שתקו,,,שתקו...
האם המורים והמנהלים בגרמניה ובכל ארצות אירופה דיברו עם תלמידיהם על הפשע הנורא? או שמא המשיכו הם ללמד את הילדים מדע מתמטיקה ופרקי חינוך יושר והגינות? כאשר הוריהם עורכים פשע לא יאומן במשך כמעט שש שנים. לא לא לא שמענו קולותיהם של מורים אלה גם לא של הורים ילדים ונערים,
האם לא היו להם רגשות רחמים על סתם הרג? האם להרוג ולהשמיד אנשים חפים מכל פשע היה אידיאל לעם הגרמני כולו? השתיקה הרועמת של כל ארצות אירופה אף היא מעידה על שותפות לפשע האכזרי,
הייתי מצפה שהאינטלקטואלים- החכמים , בוגרי האקדמיה, המוסיקאים, המדענים, הרופאים יקומו ויזעקו על קיום הפשע . אך קולם נדם...האם לדממה היתה משמעות של הסכמה?
עם גרמני שלם וכך כל אירופה וכל הותיקן שותקים,שקט של הסכמה לרצח ולפשע הנוראי של השמדת עם,
מנגלה עורך ניסויים רפואיים בביתן 10 באושביץ, רופא איש מדע -מבצע רצח וניסויים כדי לקדם מחקריו. הכל,,, הכל,,,מתועד להפליא. תוצאות מחקריו שנעשו על בני אדם נשלחים לרופאים בבתי חולים ולמכוני מחקר אקדמיים. המה -חוקרים ומשכילים קוראים לומדים משכילים ומיישמים המחקרים הנוראיים, אף רופא באף מקום לא קם וזועק.
ידוע כי המחקרים הגיעו לרבים ממכוני המחקר מארצות אירופה האחרות ואף אחד... אף אחד,,, באירופה ובשאר היבשות לא קם וצועק,
היכן היושר?לאן הוא נעלם?או שהמה הסכימו?
בבית החולים בהיידלברג בהם רופאים רגועים ונחמדים משמשים במחקרים אלה של מנגלה הארור, בשקט בניחותא בשלוה,האין זו שותפות לפשע הנוראי?הקולות נדמו אז ועד היום. אנו יודעים כי ארצות אירופה כולם מסרו את היהודים שבארצם לשחיטה ללא עוררין וללא נקיפות מצפון. האם שתיקתם הביעה הסכמה?הסכמה של שותפות לפשע של השמדת שליש מהעם היהודי,
כולנו כולנו כאן חייבים לזכור זאת,,,ומה על בנות הברית?האם הם עשו משהו...???במוזיאון השואה בושינגטון תלוי שלט ענק השואל מדוע ?מדוע?אנו האמריקאיים לא הפצצנו את אושביץ? מדוע לא הוטלה אף פצצה על פסי הרכבת המובילה למחנה השמדה? שהרי מאות אלפי גיחות של מטוסי הפצצה חגו להם מעל אושביץ ובכל שמי אירופה ואף פצצה לא הוטלה על אושביץ...לא ...לא..."בזבזו" אף פצצה להצלת יהודים.
כל בנות הברית ידעו על הפשע הנוראי הם ידעו על מחנות ההשמדה שהוקמו רק כדי לשרוף ולעלות על המוקד יהודים והם שתקו האין השקט=לשותפות לפשע?
והאפיפיור...הכנסיה הכמרים בכל ארצות העולם שותקים על הרג של מיליון וחצי ילדים מתוך ששת המיליונים.הוותיקן המפיץ לעולם כולו מהו יושר האין שתיקה זו שותפות לפשע? שש שנים של דממת הוותיקן,,,נורא
לאנשים כאלה לעולם מוזר ואכזרי כזה אסור אסור לנו להאמין
עלינו על העם היהודי בארץ ובכל ארצות תבל להתחזק ולהיות הטובים ביותר בהשכלה בחכמה בתבונה במחקר באקדמיה ובעוצמה צבאית. לפתח כל הזמן את המצויינים כדי להיות הטובים ביותר.
שהרי מסביבנו הקרוב והרחוק עולם של אנשים שלא נקפו אצבע כדי להציל העם היהודי.
העולם לא לא לא השתנה בשישים השנים האחרונות. מתודה זו צריכה להילמד בכל מוסדות החינוך.
ככל שנחדיר בילדינו את האמונה בנו בעצמנו ולא בעולם שמסביבנו כן נזכה לראות פרי חינוכי איכותי, שהרי המוטיבציה האמביציה הרצון להצליח יגבר ויפרח. כאשר ילדינו יגדלו בזקיפות קומה ובדימוי עצמי חיובי וערכי או אז פחות ופחות מהטובים מהמצויינים יברחו וינטשו את ארצנו לארצות תבל
ראוי שפרקי היסטוריה אלו יילמדו לכל ילדי ישראל, שכולנו נשנן זאת במוסדות החינוך נטמיע במוחנו של כולנו לא להאמין בהם. בכל בית ספר ראוי להקים "חדר שואה"
בו ישולבו פרקי היסטוריה של התקופה האחרונה בו יתואר כל האמת על עולם אכזרי שמסביבנו.בחדר זה יוכלו בנינו הצעירים ואף הבוגרים . הילדים והוריהם ללמוד ללמוד וללמוד מדוע חשוב להיות הטובים ביותר. מדוע חשוב להאמין רק לעצמנו ליכולתינו אל מול עולם עויין ואכזרי..החדר חייב להיות פתוח כל הזמן שנוכל ללמוד על שואה ותקומה על שואה וגבורה על תשובה הולמת כל הזמן לאסון הגדול בהיסטוריה.ללמד על השואה והעולם שהיה... ומה היא תשובתינו שלנו של העם היהודי כדי שלעולם לעולם לא יחזרו מראות נוראיים אלה.נזכור כולנו כי עלינו להיות כל הזמן הטובים ביותר.
היתה זו המלחמה האכזרית ביותר בהיסטוריה ,העם הגרמני הארור והנוראי ביותר עלי אדמות נלחם לכיבוש ארצות- זו דרכה של מלחמה, אך להרוג סתם כך אנשים נשים וילדים, לאסוף אותם בכל ארץ כבושה ולשלוח אותם ברכבות למחנות השמדה למשרפות - זו תופעה חדשה בהיסטוריה,
לאתר בכל מקום בכל אתר את היהודים ולרצוח אותם סתם כך- כי הם יהודים, זו מתכונת אכזרית שונה בתכלית,
העם הגרמני היה ידוע ימים רבים כעם בעל תרבות איכותית, העם. האנשים בעלי הליכות ונימוסין שהיו לשם דבר, רובם חיבבו מוסיקה והלכו לקונצרטים מתוך כבוד והערכה מתוך חיבה לעולם של תרבות, העם הגרמני אופיין באדיבותו לכל אדם, המה העם הזה,,,מחליט לבנות מחנות השמדה- בהם משרפות כדי להרוג ולשרוף יהודים,
כל העם הגרמני ידע על כך, כולם היו מודעים לבניית אושביץ ומיידנק, כל המשפחות בגרמניה ההורים המבוגרים והילדים הגרמנים ידעו כי בניהם שלהם או הוריהם שותפים לצבא הגרמני - לנאצים הארורים המבצעים פשע אנושי איום ונורא,, פשוטי העם וכל האינטלקטואלים שבהם - אף אחד ,,,אף אחד,,,לא התנגד, לא היה בהם פוצה פה על אכזריות זו,ישבו להם העם הגרמני בארצם ובשקט שלהם הם מביעים הסכמה עם הצבא שלהם,
אכלו וישנו כהרגלם למדו ורכשו השכלה בשילוב רגש יופי ואמפטיה למרות שהצבא מבצע פשע נוראי, שקט ושלוה המביעים הסכמה, הם ידעו על איסוף היהודים בכל אתר באירופה ושליחתם למחנות השמדה והם שתקו,,,שתקו...
האם המורים והמנהלים בגרמניה ובכל ארצות אירופה דיברו עם תלמידיהם על הפשע הנורא? או שמא המשיכו הם ללמד את הילדים מדע מתמטיקה ופרקי חינוך יושר והגינות? כאשר הוריהם עורכים פשע לא יאומן במשך כמעט שש שנים. לא לא לא שמענו קולותיהם של מורים אלה גם לא של הורים ילדים ונערים,
האם לא היו להם רגשות רחמים על סתם הרג? האם להרוג ולהשמיד אנשים חפים מכל פשע היה אידיאל לעם הגרמני כולו? השתיקה הרועמת של כל ארצות אירופה אף היא מעידה על שותפות לפשע האכזרי,
הייתי מצפה שהאינטלקטואלים- החכמים , בוגרי האקדמיה, המוסיקאים, המדענים, הרופאים יקומו ויזעקו על קיום הפשע . אך קולם נדם...האם לדממה היתה משמעות של הסכמה?
עם גרמני שלם וכך כל אירופה וכל הותיקן שותקים,שקט של הסכמה לרצח ולפשע הנוראי של השמדת עם,
מנגלה עורך ניסויים רפואיים בביתן 10 באושביץ, רופא איש מדע -מבצע רצח וניסויים כדי לקדם מחקריו. הכל,,, הכל,,,מתועד להפליא. תוצאות מחקריו שנעשו על בני אדם נשלחים לרופאים בבתי חולים ולמכוני מחקר אקדמיים. המה -חוקרים ומשכילים קוראים לומדים משכילים ומיישמים המחקרים הנוראיים, אף רופא באף מקום לא קם וזועק.
ידוע כי המחקרים הגיעו לרבים ממכוני המחקר מארצות אירופה האחרות ואף אחד... אף אחד,,, באירופה ובשאר היבשות לא קם וצועק,
היכן היושר?לאן הוא נעלם?או שהמה הסכימו?
בבית החולים בהיידלברג בהם רופאים רגועים ונחמדים משמשים במחקרים אלה של מנגלה הארור, בשקט בניחותא בשלוה,האין זו שותפות לפשע הנוראי?הקולות נדמו אז ועד היום. אנו יודעים כי ארצות אירופה כולם מסרו את היהודים שבארצם לשחיטה ללא עוררין וללא נקיפות מצפון. האם שתיקתם הביעה הסכמה?הסכמה של שותפות לפשע של השמדת שליש מהעם היהודי,
כולנו כולנו כאן חייבים לזכור זאת,,,ומה על בנות הברית?האם הם עשו משהו...???במוזיאון השואה בושינגטון תלוי שלט ענק השואל מדוע ?מדוע?אנו האמריקאיים לא הפצצנו את אושביץ? מדוע לא הוטלה אף פצצה על פסי הרכבת המובילה למחנה השמדה? שהרי מאות אלפי גיחות של מטוסי הפצצה חגו להם מעל אושביץ ובכל שמי אירופה ואף פצצה לא הוטלה על אושביץ...לא ...לא..."בזבזו" אף פצצה להצלת יהודים.
כל בנות הברית ידעו על הפשע הנוראי הם ידעו על מחנות ההשמדה שהוקמו רק כדי לשרוף ולעלות על המוקד יהודים והם שתקו האין השקט=לשותפות לפשע?
והאפיפיור...הכנסיה הכמרים בכל ארצות העולם שותקים על הרג של מיליון וחצי ילדים מתוך ששת המיליונים.הוותיקן המפיץ לעולם כולו מהו יושר האין שתיקה זו שותפות לפשע? שש שנים של דממת הוותיקן,,,נורא
לאנשים כאלה לעולם מוזר ואכזרי כזה אסור אסור לנו להאמין
עלינו על העם היהודי בארץ ובכל ארצות תבל להתחזק ולהיות הטובים ביותר בהשכלה בחכמה בתבונה במחקר באקדמיה ובעוצמה צבאית. לפתח כל הזמן את המצויינים כדי להיות הטובים ביותר.
שהרי מסביבנו הקרוב והרחוק עולם של אנשים שלא נקפו אצבע כדי להציל העם היהודי.
העולם לא לא לא השתנה בשישים השנים האחרונות. מתודה זו צריכה להילמד בכל מוסדות החינוך.
ככל שנחדיר בילדינו את האמונה בנו בעצמנו ולא בעולם שמסביבנו כן נזכה לראות פרי חינוכי איכותי, שהרי המוטיבציה האמביציה הרצון להצליח יגבר ויפרח. כאשר ילדינו יגדלו בזקיפות קומה ובדימוי עצמי חיובי וערכי או אז פחות ופחות מהטובים מהמצויינים יברחו וינטשו את ארצנו לארצות תבל
ראוי שפרקי היסטוריה אלו יילמדו לכל ילדי ישראל, שכולנו נשנן זאת במוסדות החינוך נטמיע במוחנו של כולנו לא להאמין בהם. בכל בית ספר ראוי להקים "חדר שואה"
בו ישולבו פרקי היסטוריה של התקופה האחרונה בו יתואר כל האמת על עולם אכזרי שמסביבנו.בחדר זה יוכלו בנינו הצעירים ואף הבוגרים . הילדים והוריהם ללמוד ללמוד וללמוד מדוע חשוב להיות הטובים ביותר. מדוע חשוב להאמין רק לעצמנו ליכולתינו אל מול עולם עויין ואכזרי..החדר חייב להיות פתוח כל הזמן שנוכל ללמוד על שואה ותקומה על שואה וגבורה על תשובה הולמת כל הזמן לאסון הגדול בהיסטוריה.ללמד על השואה והעולם שהיה... ומה היא תשובתינו שלנו של העם היהודי כדי שלעולם לעולם לא יחזרו מראות נוראיים אלה.נזכור כולנו כי עלינו להיות כל הזמן הטובים ביותר.
- תואר ראשון ושני במדעי הטבע-ביולוגיה
- תואר שלישי בחינוך במנהיגות
משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי
בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם
ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.
- תואר שלישי בחינוך במנהיגות
משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי
בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם
ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.